קייטרינג לשבת חתן

אפשרויות רבות לבחירת מנות
אוכל טרי ובשפע
האורחים שלכם לא יפסיקו לשבח
מחיר ללא תחרות - התקשרו!

רק

120 ₪

למנה (3 סעודות)

תפריט לשבת חתן
ערב שבת
8 סוגי סלטים לבחירה מהתפריט
מנת ביניים (2 סוגים  לבחירה)
3 תוספות חמות 
מנה  בשרית (3סוגים לבחירה)
סעודה שנייה :
8 סוגי סלטים לבחירה מהתפריט
3 תוספות חמות  
מנה בשרית (3 סוגים לבחירה),חמין(בתוספת מחיר)
סעודה שלישית :
 8 סוגי סלטים לבחירה מהתפריט, דג מטוגן, פשטידה

משלוחים באזור גוש דן -150שח

קייטרינג לשבת חתן במרכז

אירוע שבת חתן הוא אירוע משמח ומרגש במיוחד. האורחים כבר הוזמנו, הבגדים מוכנים ועכשיו הזמן לשמוח ולשמח. חלק חשוב לא פחות הוא האוכל המוגש לאורחים. אנו בקייטרינג הזן את הכל מספקים קייטרינג לשבת חתן הרבה מאוד שנים. הצוות המיומן שלנו מנוסה ומכין אוכל לשבתות בלי לשכוח אף פרט. מרגע הטלפון הראשון אנו נדאג לעזור לכם לעשות אירוע שלא ישכח ולכבד את האורחים שלכם במנות טעימות במיוחד מהתפריט שלנו.

בקייטרינג הזן את הכל תמצאו מנות מהמוצרים הטובים ביותר שיש לארצנו להציע. המנות תמיד מתובלות ביד נדיבה והרבה אהבה כך שכל אדם יוכל להתענג. לא פחות חשוב השפע שאנו מספקים לא רק שלא יחסר גם כדי להשביע את כולם ולשמח אורחים מכובדים. 

איך מזמינים אוכל לשבת חתן ? 

אנחנו בקייטרינג הזן את הכל מחכים לשיחתכם. נבקש שתספרו לנו קצת על האירוע שלכם והיכן אתם עורכים אותו וכך נוכל לעזור לכם להחליט מה התפריט הנכון בשבילכם.

כיצד האוכל נארז ? 

האוכל ארוז לפי ארוחות - כל ארוחה מקבלת מספר מיוחד המצויין על גבי הקופסאות והסלטים. כל קל לזהות את החלוקה לארוחות ומגישים בקלות לפי התפריט.

האם ניתן להזמין את הקייטרינג למקום האירוע ? 

אנו מספקים לכם את הקייטרינג לכל מקום בארץ. ניתן לספק לבתים, אולמות אירועים ובתי כנסת.

מהם המחירים של קייטרינג לשבת חתן ? 

אנו מספקים את הקייטרינג לשבת חתן כולל שלוש סעודות במחיר נוח לכולם. הרבה פעמים יש רצון להכין את האוכל לבד אך זו משימה לא פשוטה וגם יקרה מאוד כשלוקחים בחשבון את הזמן הדרוש לקניות, להכנה ובישול וניקיון, את האנגריה שחשוב לשמור לאירוע עצמו ועוד הרבה דברים שיש לעשות כהכנה לאירוע.