קייטרנג לשבת חתן

תאריך האירוע מתקרב, ההכנות בשיא ויש עוד מטלות רבות להספיק. אירוע שבת חתן כולל כל כך הרבה פרטים קטנים ולכולם חשיבות רבה. אירוח, לבוש, תיאום ולא לשכוח להשאיר זמן לשמחה הרבה. אירוע ושמחה שיזכרו לזמן רב ובכל פעם יעלה הזיכרון חיוך גדול על הפנים. כולם רוצים אורחים מרוצים וכידוע קייטרינג ואוכל טוב משמח לבב אנוש.  

 בשנים האחרונות יותר ויותר חוגגים משתמשים באנשי מקצוע לטפל במשימות אלו והמשימה הגדולה מכולן היא הקייטרינג לשבת חתן. אנו בקייטרינג הזן את הכל מספקים מזה שנים רבות קייטרינג לשבת חתן מכל סוג ובכל גודל. את המשימה הזו השאירו לנו רבים מהלקוחות ויצאו מרוצים ומחיוכים. הכל מתחיל בבחירת התפריט לשבת חתן בו אנו מייעצים לפי טעמכם את המנות המתאימות ביותר. לבחירת המנות יש הרבה דגשים – עונת השנה, גודל האירוע וגם הטעמים האהובים על החוגגים. בתהליך הבישול אנחנו מוסיפים את הרכיבים הטריים ביותר ומטבלים בהמון אהבה תוך כדי הקפדה מרובה על הכשרות. לנו חשוב שכולם יצאו מרוצים ולכן אנו מקפידים על הצבעוניות במראה ובטעמים וכמובן בשפע של המנות.

ולכם אנו משאירם להנות יחד עם האורחים והמשפחה. זה הזמן לשמוח ולשמח בין עם בחתונה או בר מצווה - האורחים לא יפסיקו לשבח על הבחירה שלכם את קייטרינג הזן את הכל.  

הצטרפו עוד היום ללקוחות הזן את הכל בקייטרינג לשבת חתן – צרו קשר ואנו נעזור לכם לקיים אירוע טעים ונעים.

052-2641388

קייטרינג לשבת חתן במרכז -